Firmowe gadżety i upominki

Szukaj
Przeskocz do treści
Gadżety reklamowe

Parasole reklamowe operatorów komórkowych

8 grudnia 2014 admin
Parasole reklamowe
Parasole reklamowe

Współcześnie można zauważyć w Polsce wzmożoną aktywność działań marketingowych operatorów telefonii komórkowej. Rywalizacja pomiędzy poszczególnymi operatorami jest spowodowana pojawiającymi się regularnie nowościami w branży, a także jedyną w swoim rodzaju cechą, jaką jest płynność – klienci bardzo często zmieniają operatorów, dlatego opłaca się nieustannie zabiegać o nowych klientów. Operatorzy stosują zatem wyrafinowane metody w celu przyciągnięcia maksymalnej liczby klientów do własnej marki.

Wśród owych wyrafinowanych metod wyróżnić można produkcję i emisję gadżetów reklamowych, wśród których wyróżniają się parasole reklamowe. Dlaczego są one takie wyjątkowe? Z dwóch głównych powodów. Po pierwsze są przedmiotami codziennego użytku i są w związku z tym praktycznym wsparciem codziennych czynności dla każdego. Po drugie natomiast parasolki, w sensie ogólnym, są przedmiotami o odpowiedniej wielkości, dzięki czemu można umieścić na nich kompleksowo wyrażoną reklamę.

Operatorzy telefonii komórkowej dystrybuują zatem parasole reklamowe wśród klientów aktualnych oraz osób, które klientami mogą zostać. Jak wygląda taka dystrybucja? Przede wszystkim gadżety, o których mowa są rozdawane w siedzibach (salonach) operatorów. Mogą być rozdawane wszystkim którzy wchodzą, lub też tym, którzy podpisali z operatorem umowę. Wszystko zależy od konkretnej strategii. Ponadto parasole wykorzystywane w celach marketingowych mogą być rozdawane przechodniom na ulicach, w miejscu ruchliwym, lub też na różnego rodzaju imprezach plenerowych, na których dany operator jest jednym ze sponsorów albo organizatorów.

Parasole reklamowe są przedmiotami o wysokim stopniu atrakcyjności, jeśli noszą nadruki. Nadruki właśnie pozwalają uzyskać ostateczny efekt w postaci reklamy wyrażonej wprost. Najczęściej jest to po prostu logo danego operatora, czasami jednak jest wzbogacone o hasło reklamowe albo też bardziej złożoną treść. Ową złożoną treścią mogą być także formy graficzne, a więc fotografie, rysunki lub obrazy.

parasole reklamoweparasole reklamowe dla klientówparasole reklamowe marketingparasole reklamowe z logoparasole reklamowe z nadrukiem

Zobacz wpisy

Poprzedni wpisKrówki reklamowe promocją dla marketówNastępny wpisReklamuj się przez Krówki z logo

inspiracje, porady, opinie

Ostatnie wpisy

  • Słodycze reklamowe jako element cross-promocji – jak współpracować z innymi firmami?
  • Gadżety reklamowe – Twój klucz do skutecznej promocji biznesu!
  • Ciasteczka reklamowe wykonane przez producenta
  • Krówki reklamowe- to dla firmy koszt czy inwestycja?
  • Różnorodne pomysły na Breloki reklamowe

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • grudzień 2024
    • maj 2023
    • grudzień 2019
    • kwiecień 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • wrzesień 2017
    • czerwiec 2016
    • kwiecień 2016
    • marzec 2016
    • listopad 2015
    • kwiecień 2015
    • marzec 2015
    • luty 2015
    • styczeń 2015
    • grudzień 2014

    Kategorie

    • Drukarki etykiet
    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Reklama
    • Skanery kodów kreskowych
    • Usługi

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał RSS z wpisami
    • Kanał RSS z komentarzami
    • WordPress.org
    Dumnie wspierane przez WordPressa